آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در آیفون

برنامه‌های دانلود عکس برای آیفون شامل موارد زیر می‌شود:

1. برنامه Profile Viewer for IG

اپلیکیشن Profile Viewer for IG از برنامه‌هایی است که می‌توانید درگوشی‌های آیفون خود داشته باشید و با استفاده از آن، عکس پروفایل دلخواهتان را دانلود کنید. ابتدا لازم است برنامه IGProfile را از اپ استور دانلود کرده و نصب کنید. برای استفاده از این برنامه اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و نام کاربری شخصی که قصد دانلود کردن عکس پروفایل او را دارید در کیبورد گوشی‌تان کپی کنید. نام پروفایل مدنظرتان را در برنامه وارد کنید تا بتوانید عکس پروفایل شخص مورد نظر را مشاهده و ذخیره سازید.

2. برنامه Reposter For Instagram

با استفاده از این برنامه می‌توان هر عکس و ویدئویی را از اینستاگرام دانلود کرد. برنامه Reposter For Instagram به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بتوانند عکس‌های نامحدودی را ذخیره کنند. برای استفاده از امکانات بیشتر این برنامه می‌توانید نسخه حرفه‌ای آن را تهیه کنید.

3. سایت save-insta

با استفاده از سایت save-insta می‌توانید عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنید. برای دانلود، بهتر است وارد برنامه اینستاگرام شوید و از قسمت سه نقطه روی گزینه Copy Link کلیک کنید. در ادامه به سایت save-insta مراجعه کرده و لینک کپی شده را در کادر وارد و روی گزینه مشاهده کلیک کنید تا تصویر در اندازه واقعی برای شما ظاهر شود. بعد از طی کردن این مرحله می‌توانید روی دکمه بارگیری کلیک کنید با این کار عکس موردنظر شما ذخیره شده و در این صورت پیغامی برای شما ارسال می‌شود. این پیغام به شما می‌گوید آیا می‌خواهید عکس مورد نظر را دانلود کنید. برای دانلود تصویر روی دکمه دانلود بزنید تا عکس بارگیری شود.

4. برنامه InsTake Downloader

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌هایی است که در گوگل پلی بیش از 10 میلیون نفر آن را دانلود می‌کنند. استفاده از برنامه InsTake Downloader کاملا رایگان و ساده است و می‌توان با استفاده از آن عکس، ویدئو، IGTV و ریلز را دانلود کرد.

فامیکس تامین کننده خدمات

با ارزان ترین قیمت در ایران

آموزش ذخیره کردن استوری‌ها با برنامه

آموزش ذخیره کردن استوری‌ها با برنامه

دانلود استوری های اینستاگرام با کمک برنامه‌های اختصاصی، روش دیگری است که می‌تواند به کمک کاربران در گوشی‌های هوشمند بیاید.…

آموزش دانلود استوری اینستاگرام از طریق سایت‌های آنلاین

آموزش دانلود استوری اینستاگرام از طریق سایت‌های آنلاین

مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود را باز کرده و آدرس یکی از وب سایت‌های اشاره شده در قسمت قبل را…

آموزش روش ذخیره و دانلود استوری دیگران در اینستاگرام

آموزش روش ذخیره و دانلود استوری دیگران در اینستاگرام

 ذخیره کردن استوری‌ها با ابزارهای آنلاین Storysaver.net Save-insta.com Igram.io Storiesdown.com استفاده از سایت‌های گفته شده به آسانی امکان‌پذیر است و…

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!