خرید شماره مجازی از پنل فامیکس

تصور کنید جهت ثبت نام و ساخت حساب کاربری در سرویس ها و سایت های متفاوت نیاز به شماره موبایل دارید که کد تأیید ثبت نام را دریافت کنید، مخصوصا زمانی که از سرویس مربوطه برای حفظ امنیت حریم شخصیتان مطمئن نبوده و یا برای استفاده های تجاری نیاز به شماره های متفاوت دارید، فامیکس برای پر کردن این خلأ به عنوان یک شرکت واسط میان شما و اپراتورهای مخابراتی از کشورهای مختلف، شماره های قانونی را در اختیار شما قرار می دهد که محدود به ساخت حساب کاربری می باشند و می توانید پیامک راه اندازی سرویس مشخص را دریافت کرده ولی قادر به ارسال پیامک و تماس نیستید.

قوانین استفاده از خدمات شماره مجازی فامیکس :

قبل از هرچیزی برای ثبت سفارش شماره مجازی و دسترسی به تاریخچه شماره های ثبت شده بایستی در پنل فامیکس ثبت نام کنید و پس ورود از طریق منو کاربری بر روی گزینه خرید شماره مجازی کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی شماره مجازی پنل فامیکس هدایت شوید.

فامیکس به عنوان یک اپراتور مخابراتی فعالیت می‌کند و تنها وظیفه پنل، ارائه شماره مجازی و دریافت پیامک‌های ارسالی به آن است. اما توجه داشته باشید که در مواردی ممکن است بنا به قوانین نرم افزار و سایت و یا سرویس مورد نظر شما، پس از استفاده محدودیتی برای شماره به وجود آمده و یا مسدود شود، به جهت اینکه این محدودیت‌ها از سمت ما نبوده، فامیکس تعهدی نسبت به این مشکلات نمی‌پذیرد، اما فامیکس تمامی نکات مورد نیاز جهت استفاده را در قسمت راهنما توضیح داده است و در صورت استفاده اصولی از شماره‌ها بسیاری از این دست مشکلات مرتفع خواهد شد.

1.در صورتی که پس از دریافت شماره، کد پیامکی دریافت نشود هیچگونه هزینه‌ای از حساب شما کسر نمی‌شود.

2.شماره‌های مجازی عادی تنها بین 10 الی 20 دقیقه قابلیت دریافت پیامک را دارا هستند، دقت داشته باشید پس از بعد از اتمام زمان، تحت هیچ عنوان نمی توان کد مجدد دریافت کرد. علت این مسأله حفظ امنیت کاربران می باشد، چرا که بعد از دریافت کد شماره دست شخص دیگری نیفتاده و امکان سوء استفاده محدود شود. علت دیگر این مسأله محدودیت های شبکه مخابراتی و عدم امکان و هزینه های بسیار زیاد آنلاین نگه داشتن شماره ها می باشد.

3.شماره ها بنا به تجربه از اپراتور اصلی مخابراتی از کشورهای مختلف اختصاصی بوده و تنها شما برای سرویس خریداری شده استفاده خواهید کرد. این مسأله در اغلب شماره ها صادق است اما در صورتی که شماره از قبل استفاده شده بود و یا بعد از آن توسط اپراتور کشور خارج از ایران به شخص دیگری واگذار شد، فامیکس تعهدی نسبت به این مسأله نمی پذیرد. می توانید از قسمت راهنما، فرا بگیرید چگونه تشخیص دهید شماره قبل از شما استفاده نشده است.

راهنمای استفاده از شماره مجازی :

1.از هر شماره تنها برای یک سرویس می‌توانید استفاده کنید ( مثلا فقط تلگرام یا واتساپ یا …) و برای همه سرویس‌ها و سایت‌ها شماره موجود است.

2.بعد از دریافت شماره عادی 10 الی 20 دقیقه شماره برای دریافت پیامک آنلاین می‌شود، در صورتی که در این تایم موفق به دریافت کد فعالسازی شدید هزینه برای شما محاسبه می‌شود و در صورتی که این تایم به پایان برسد و پیامک دریافت نشود و یا قبل اتمام وقت، با دکمه مربوطه شماره را لغو کنید، هزینه به کیف پول شما عودت داده می‌شود و می‌توانید شماره جایگزین بگیرید. در واقع فقط زمانی هزینه لحاظ می‌شود که پیامک فعالسازی دریافت کنید.پس از اتمام زمان شماره، دیگر قابلیت دریافت کد مجدد به هیچ وجه نمی‌باشد، این مسأله به جهت حفظ مسائل امنیت اکانت شما و هزینه بسیار بالا برای آنلاین نگه داشتن شماره‌های عادی است.

3.شماره‌های هر کشور از اپراتورهای مخابراتی مختلفی ارائه شده است، عدد کوچک جلوی هر کشور بیانگر اپراتور مخابراتی است، مثلا “روسیه1” به معنای شماره‌ای است که از اپراتور مخابراتی 1 از کشور روسیه ارائه شده است.

4.اپراتورهای مخابراتی شماره 1 و 2 و 5 و 6 قادر به دریافت کدد مجدد در تایمی که شماره فعال است می‌باشد. بدین معنا که مثلا اگر از روسیه1 شماره دریافت کردید، در تایم 20 دقیقه‌ای که شماره فعال است هر تعداد که پیامک خواستید می‌توانید دریافت کنید برای همان سرویس مشخص، اما سایر اپراتورها فقط یکبار کد دریافت می‌کنند که همان کد اول نیز برای راه اندازی حساب کفایت می‌کند.

5.شماره‌ها اصولا و در اغلب موارد اختصاصی بوده و در اختیار شماست و تا زمانی که از نرم افزار مورد نظر خارج نشوید یا نیاز مجدد به کد پیامکی نداشته باشید می‌توانید از ان استفاده کنید، مثلا اگر با شماره عادی تلگرام راه اندازی کنید، تا زمانی که از تلگرام خارج نشوید می‌توانید از آن استفاده کنید.همچنین در موارد کمی اتفاق می‌افتد که از سمت اپراتور مخابراتی خارج از کشور شخص دیگری به شماره دسترسی پیدا می‌کنید که با رعایت اصول ایمنی، ایجاد مشکل برای اکانت شما به حداقل ممکن می‌رسد.

6.برخی از نرم افزارها نسبت به جهت جلوگیری از تبلیغات غیر مجاز و اسپم و … نسبت به شماره مجازی حساس هستند و در برخی موارد شماره مورد نظر را مسدود می‌کنند.با توجه به اینکه این محدودیت‌ها از سمت نرم افزارها بوده و برای ما نیز قابل کنترل نمی‌باشد ، در صورت بروز این موارد فامیکس مسئولیتی را نمی‌تواند بپذیرد اما برای رضایت حداکثری شما تمام نکات لازم در این صفحه توضیح داده شده و قیمت شماره‌ها با قیمت بسیار مناسب و ارزان در اختیار شما قرار داده شده که کم‌ترین ضرر متوجه مشتریان عزیز بشود.

چگونه شماره دریافت کنم؟ کد پیامکی کجا ارسال می شود؟

برای ثبت سفارش شماره مجازی و دسترسی به تاریخچه شماره های ثبت شده بایستی در پنل فامیکس ثبت نام کنید و پس ورود از طریق منو کاربری بر روی گزینه خرید شماره مجازی کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی شماره مجازی پنل فامیکس هدایت شوید.در این صفحه می توانید ابتدا پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب و سپس کشور ارائه دهنده شماره مجازی را ثبت کنید.بلافاصله پس از ثبت سفارش به صفحه شماره های من مراجعه کنید و شماره اختصاص یافته را در پلتفرم مورد نظر درج کنید و منتظر باشید تا کد فعال سازی برای شما به نمایش دربیاید.