چگونگی کسب درآمد با یوتیوب

در اصل یوتیوب به کاربران کمک می کند ویدیو های خود را که دوست دارند دیده شوند را به اشتراک بگذارند. بنابراین  از بهترین امکانات این سایت می توان به این موضوع اشاره کرد که با استفاده از تکنولوژی این وبسایت می توان انواع کلیپ های فیلم، موسیقی، تلویزیون و غیره را به نمایش گذاشت.

همانطور که می دانید، کامنت های یوتیوب تأثیر بسزایی در رشد کانال شما می توانند داشته باشند و افزایش کامنت ها برای هر ویدیو شما می تواند یوتیوب را ترغیب به نمایش بیشتر ویدیوهایتان برای کاربرها نماید. بنابراین نباید از این موضوع غافل باشید. در این بخش در دیجی فالوور شما را بیشتر با این موضوع آشنا خواهیم کرد.

یوتیوب فضایی کم نظیر برای کسب درآمد است. این وب سایت برای کل جهان، به ویژه برای ایرانیان کاربردهای بسیاری دارد، چراکه درآمد از این برنامه به صورت دلاری می باشد.به همین دلیل یک منبع درآمد بسیار عالی است. کسب درآمد از طریق یوتیوب روش های مختلفی دارد؛ یکی از روش هایی که یوتیوب از آن طریق به کاربران هزینه ای پرداخت می کند، میزان بازدید ویدیو ها است. یعنی هر چقدر بازدیدها بیشتر باشد هزینه پرداختی یوتیوب برای کاربران بیشتر خواهد بود.

اگر هنر و یا استعدادی دارید که می خواهید دیده شوید، یوتیوب برای شما کاربردی خواهد بود. چرا که کسب درآمد از طریق این پلتفرم برای کسانی که هنری برای نمایش دادن دارند، بسیار آسان است.

برای کسب درآمد در یوتیوب، ابتدا باید بر روی جذب فالوورها تمرکز کنید. چرا که افزایش فالوورهای کانال شما تأثیر مستقیم بر درآمد شما خواهد داشت.

همچنین به این موضوع مهم توجه کنید که به دلیل کسب درآمد دلاری از یوتیوب، افراد باید از آشناهای نزدیک و از افراد کاملاً مطمئن در خارج از کشور کمک بگیرند.

یکی دیگر از نکاتی که برای کسب درآمد باید به آن توجه نمود این است که کاربران هرگز نباید به دنبال ایجاد حساب به صورت غیرقانونی باشند، زیرا یوتیوب به راحتی متوجه می شود و حساب افراد به مدت طولانی بسته می شود.

اهمیت کامنت در یوتیوب

کامنت های یوتیوب کمک زیادی به گفت و گو بین برند شما و دنبال کنندگان شما می کند و مدیریت آنها می تواند به رشد و افزایش بازدید کانالتان کمک کند. دلیل آن هم به این خاطر است که وقتی در یوتیوب ویدیویی را ببینید که دارای کامنت های زیادی است، خودبخود ترغیب می شوید یا ویدیو را ببینید یا شروع به خواندن کامنت ها نمایید.

در اولین قدم پس از اینکه افراد ویدیوی خود را پست کردند، باید بخش کامنت ها و نظرات را فعال کنند تا نظرات کاربران دیگر را ببینید و نسبت به بازخورد آنها در کارشان تغییراتی را به وجود بیاورند تا به موفقیت بیشتری نزدیک شوند.

از آنجایی که کامنت در یوتیوب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افراد می توانند برای افزایش کامنت های پست خود اقدام به خرید کامنت یوتیوب از سایت های معتبر کنند. یکی از معتبرترین این سایت ها فامیکس می باشد که خرید از این سایت باعث دیده شدن و رشد بهتر کانال یوتیوب شما شود.

یکی از مواردی که افراد باید به آن توجه کنید، این است که باید به نظرات مربوط به ویدیو های خود پاسخ دهید‌. اهمیت کامنت ها به صورتی می باشد که هرچه تعداد کامنت ها بیشتر باشد به این معنی است که این ویدیو توانسته کاربران زیادی را جلب خود کند و از نظر بازخورد ویدیو بهتری بوده است.

چگونه کامنت های یوتیوب را افزایش دهیم؟

یکی دیگر از روش هایی که می توانید این بازدیدها را افزایش دهند بازخورد های مثبتی است که برای پست ها گذاشته می شود. هر چقدر کامنت ها از تعریف و تمجید مثبتی برخوردار باشند، به مراتب آن پست هم ویو بیشتری می گیرد و بیشتر افراد آن پست را مشاهده می کنند.

یکی دیگر از روش هایی که سبب افزایش لایک ویدیو ها می شود، ساخت ویدیوهای مورد علاقه کاربران می باشد. افراد باید به این موضوع دقت کنند که دنبال کنندگان آن ها به چه موضوعاتی اشتیاق بیشتری نشان می دهند. از این طریق به راحتی می توان ویدیوهای مورد علاقه افراد را طراحی کرد و با پست آنها لایک های زیادی را جذب کرد.

برای جذب لایک در یوتیوب لازم است که برای ویدیو های خود عناوین مناسبی به کار ببرید و عناوین را به صورت مختصر بیان کنید. در هنگام پست گذاشتن حتما از تگ های مناسب استفاده کنید و از کلید واژه های مناسب برای تگ استفاده کنید.

ویدیوهای پرطرفدار از نظر یوتیوب

بسیاری از افراد معروفی که اکنون می بینیم، به کمک این پلتفرم توانسته اند خود را در این زمینه بالا بکشند. رسانه های زیادی برای به اشتراک گذاشتن محتوا وجود دارند از جمله فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و غیره که میتوان به آنها اشاره کرد. تا چند سال اخیر مشهورترین و محبوب ترین رسانه ارتباطی فیس‌ بوک بود که مورد تایید تولیدکنندگان محتوا بود. با به میان آمدن یوتیوب《YouTube》فیس بوک از رده خارج شد و یوتیوب جای آن را گرفت.

بسیاری از افراد جامعه بجای تماشای کانال های تلویزیون، از برنامه یوتیوب استفاده می کنند؛ چون در این رسانه هر موضوعی را که تصور کنید هست و “ویدیو راز برتری یوتیوب است.” ۷۰ درصد کاربران یوتیوب ویدیوها را از طریق دستگاه های تلفن همراه مشاهده میکنند، گفتنی است ویدیوهای کوتاه در یوتیوب بسیار پرطرفدار و محبوب تر از ویدیو های بلند بدون محتوا می باشند برای این منظور یوتیوب برای کسب و کارهای کوچک می تواند موثر و قدرتمند باشد‌.

انتخاب موضوع هیچ محدودیتی ندارد، ما “بهترین” موضوع برای کانال نداریم، ولی برخی موضوعات هستند که طرفداران بیشتری دارند. برخی از موضوعات پرطرفدار یوتیوب عبارتند از: طنز و سرگرمی، مد و فشن، موسیقی، آموزش آشپزی، چالشی، فیلم و سریال و غیره.

یکی از تکنیک های افزایش درآمد در این سایت استفاده از روش های تبلیغات است؛ این سایت بهترین فرصت برای افرادی است که قصد کسب درآمد دارند. هر کسی با راه اندازی کانال یوتیوب و ارائه محتوای با کیفیت می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب ‌کند.

مهمتر از همه اینها افراد می توانند بدون هیچ هزینه ای کالاهایی که مد نظرشان است را در معرض دید دنبال کنندگان خود قرار دهند و با چند روش آسان می توانند بهترین رتبه را در یوتیوب به دست بیاورند.