معرفی پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب (Youtube)

یوتیوب نوعی از شبکه های اجتماعی با قابلیت اشتراک گذاری ویدیو می باشد. در وب سایت یا اپلیکیشن یوتیوب کاربران می توانند برای خود کانال بسازند و ویدیو های خود را منتشر کنند و یا ویدیو های منتشر شده سایرین را مشاهده کنند.

یوتیوب رایگان عمل می کند و برای آپلود ویدیو و یا مشاهده یک ویدیو هیچ گونه مبلغی را دریافت نمی کند و از این رو می تواند مورد استفاده همگان قرار گیرد. این سرویس با قابلیت استریم اشتراک گذاری آنلاین، امکان آپلود ویدیو، مشاهده، لایک کردن، نظر دادن و اشتراک گذاری ویدیو را برای همه کاربران فراهم می‌ کند.

این پلتفرم در سال 2005 راه اندازی شد و به سرعت پیشرفت کرد و هم اکنون محبوب ترین و پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی اشتراک ویدیو در دنیا با میلیون ها کاربر فعال می باشد.

کاربران با اتصال به اینترنت و با کمک ابزار هایی نظیر کامپیوتر شخصی، گوشی همراه و تبلت می توانند به این پلتفرم وصل شوند و از خدمات آن بهره ببرند. به طور متوسط در هر یک دقیقه، صد ساعت ویدیو در این بستر بارگذاری و به اشتراک گذاشته می شود.

کاربرد های یوتیوب چیست؟

شاید در وهله اول که به سایت یوتیوب مراجعه می کنیم این بستر رو یک پلتفرم عالی برای سرگرمی و دیدن انواع ویدیو ها در موضوعات متنوع بیابیم. یوتیوب با اینکه یک ابزار سرگرمی مناسب و کارآمد است، می تواند استفاده ها و مزایای فراوان دیگری هم داشته باشد که برخی از آن ها اشاره می کنیم.

پلتفرم یوتیوب چیزی فراتر از سرگرمی است و هر کاربری بعد از گذر مدت کمی از استفاده از یوتیوب، متوجه این امر خواهد شد. به عقیده بسیاری، یوتیوب یک دانشگاه بزرگ و جامع است. تقریبا بعید است موضوعی را سرچ کنید و در ارتباط با آن ویدیو های مختلفی را در این وب سایت پیدا نکنید.

چنان چه زرنگ باشید می توانید از این بستر کاملا رایگان برای افزایش مهارت، آگاهی و دانش خود بدون پرداخت هیچ گونه وجهی به نحو احسن استفاده کنید. در یوتیوب در هر حوزه ای از مسائل ساده و پیش پا افتاده گرفته تا واحد های دروس دانشگاهی و ساخت تجهیزات مختلف، می توانید ویدیو آموزش پیدا کنید.

یوتیوب به ویدیو هایی که بازدید بیشتری می خورند، مبالغی را به عنوان پاداش اعطا می کند. چنان چه در زمینه خاصی مهارت و توانایی دارید می توانید با تولید محتوا خوب و اشتراک گذاری آن در یوتیوب، به درآمد دلاری برسید و پر واضح است که در کشور ما و با توجه به قیمت ارز ها، درآمد دلاری مطلوب همگان می باشد.

در حالتی که ویدیو های آپلود شده شما به تعداد زیادی به نمایش در بیاید، یوتیوب به شما پیشنهاد ارائه تبلیغ خواهد داد و به ازای هر بار بازدید ویدیوی شما که همراه با تبلیغات است، مبلغی را به حساب شما واریز خواهد کرد.

به علاوه کاربران می توانند ویدیو های شما را لایک کنند و همین طور شما این کار را برای ویدیو های سایرین انجام دهید و لازم به توضیح نیست که تعداد لایک ها با تعداد بازدید ها رابطه مستقیم داشته و افراد بیشتری را به سمت بازدید از ویدیو مذکور سوق می دهد.

چرا لایک یوتیوب مهم است؟

تقریبا در همه شبکه های اجتماعی قابلیتی وجود دارد به نام لایک کردن، وقتی شما پست و محتوای کاربری را لایک می کنید، در واقع رضایت و علاقه خود را به محتوای منتشر شده نشان می دهید.

پلتفرم یوتیوب هم به عنوان یک شبکه اجتماعی با قابلیت اشتراک گذاری رایگان ویدیو ها این قابلیت را داشته و کاربران می توانند در صورت پسند کردن ویدیویی، آن را لایک کنند.

زمانی که تعداد لایک های ویدیو های آپلود شده شما بالا می رود، این حس را به کاربران انتقال می دهد که این ویدیو جذابیت بالایی داشته و مورد پسند تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است و آن ها را ترغیب به بازدید از ویدیو شما می کند. پس تعداد لایک بالا با تعداد بیشتر بازدید و در نتیجه افزایش درآمد ناشی از بازدید رابطه مستقیم دارد.

برای افزایش تعداد لایک های خود می توانید استراتژی های مختلفی را اتخاذ کنید از افزایش کیفیت محتوا ها گرفته تا تکنیک های بازاریابی دیجیتال و همچنین خرید لایک یوتیوب که مورد سوم را به طور تخصصی تر و مفصل تر در ادامه بررسی خواهیم کرد.

خرید لایک یوتیوب

لایک کردن و تعداد این لایک ها از فاکتور های محبوبیت یک محتوا در فضای مجازی می باشد. بدین وسیله شما به بقیه کاربران نشان میدهید که ویدیو شما ارزش دیدن دارد و سابقا توسط عده زیادی مورد پسند قرار گرفته است.

برای افزایش تعداد لایک های خود می توانید اقدام به خرید لایک یوتیوب از وب سایت های معتبر و حرفه ای در این زمینه کنید.

فامیکس با دارا بودن تیم حرفه ای در این زمینه خدمات فروش و افزایش لایک یوتیوب را به شما ارائه می دهد. با خرید لایک یوتیوب از فامیکس و افزایش اعتبار ویدیو هایتان می توانید آنها را در معرض دید بازدید کنندگان بیشتری قرار دهید و موفقیت خود را در یوتیوب تثبیت کنید.

سخن پایانی

پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب، یک بستر رایگان و پر مخاطب است که علاوه بر جنبه های سرگرمی و آموزشی، می تواند یک منبع درآمد هم باشد. برای رسیدن به درآمد خوب در این بستر باید به خوبی دیده شوید و ویدیو های شما مورد بازدید های فراوان قرار بگیرد.

یکی از روش هایی که می توان به وسیله آن ویدیو ها خود را در معرض دید بیشتری قرار داد. خرید لایک در جهت افزایش تعداد لایک هاست.

با افزایش تعداد لایک ها، یوتیوب مجاب می شود که ویدیو شما ارزش دیده شدن دارد و آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار داده و در نتیجه بازدید و درآمد حاصل از آن افزایش پیدا می کند. در پایان یادآور می شویم که برای خرید لایک یوتیوب می توانید به وب سایت فامیکس مراجعه کنید.