اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یا بهتر است بگوییم سرزمین موسیقی­ها توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوبترین برنامه­ها تبدیل شود، اولین دلیلی که اسپاتیفای را به یک برنامه محبوب تبدیل کرده است، رایگان بودن آن می­باشد. شما تنها با دانلود این برنامه به راحتی و بدون پرداخت هزینه می­توانید به دنیایی از موزیک­ها وارد شوید و با خوانندگان و طرفداران موسیقی آشنا شوید. البته اگر بخواید آهنگ های آن را دانلود نمایید باید سرویس پریمیوم آن را تهیه نمایید. دلیل دوم این است که در اسپاتیفای، شما علاوه بر موزیک­های مختلف، به کتابخانۀ وسیعی از پادکست­های متنوع نیز دسترسی خواهید داشت.

با این حال، Spotify فقط در مورد آهنگ­ها و آلبوم­ها نیست، بخش بزرگی از Spotify لیست­های پخش است. Spotify لیست‌های پخش شخصی‌سازی شده «ساخته شده برای شما» را بر اساس سابقه شنیداری شما و هنرمندان و آهنگ‌های مورد علاقه شما ایجاد می‌کند.

اسپاتیفای علاوه بر اوقات خوشی که با ارائه موسیقی­های گوناگون به دنبال کنندگان خود هدیه می­دهد، فضایی برای کسب درآمد هم ایجاد کرده است. طبق قوانین این برنامه، هر چقدر میزان فالوورهای spotify شما بیشتر باشد، شانس شنیده شدن و دیده شدن شما بیشتر است و طبیعتاً مقدار کسب درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین با خرید فالوور spotify، می­توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به جایگاه موردنظر خود در اسپاتیفای دسترسی پیدا کنید.

معروف شدن در اسپاتیفای

معروف شدن کار آسانی نیست، به خصوص وقتی صحبت از پلتفرم جهانی مانند Spotify باشد.  در این پلتفرم، رقابت بزرگی در سراسر جهان وجود دارد، زیرا بسیاری از هنرمندان جدید هر روز آهنگ­های خود را ارسال می­کنند. برای اینکه محبوب باشید و مورد توجه قرار بگیرید، باید پول زیادی را صرف فعالیت­های تبلیغاتی و بازاریابی کنید. در عوض، اگر فالوورهای Spotify را خریداری کنید، می‌توانید در زمینه موسیقی جذابیت لازم را کسب کنید.

وقتی فردی در موسیقی فعالیت می­کند، طبیعتاً قصد دارد در این حرفه شکوفا شود. خواندن آهنگ، مطرح شدن، همکاری با لیبل­های مطرح­تر، داشتن موزیک ویدیو و … آرزوهایی است که هر نوازنده و هنرمندی دارد.

Spotify یک پلتفرم عالی برای کسانی که می­خواهند از جایی شروع کنند ارائه می­دهد. اما برای تحقق بخشیدن به این رویاها، باید فرصت­های مناسب را در زمان مناسب به دست آورید.  داشتن فالوورهای بیشتر در حساب Spotify به این معنی است که می توانید توسط مدیران موسیقی و لیبل­ها نیز مورد توجه قرار بگیرید، بنابراین، می­توانید با خرید فالوورهای Spotify به آن رویاها جامه عمل بپوشانید.