روبیکا چیست؟ و چرا باید فالوور روبیکا بخریم ؟

روبیکا یک شبکه‎‎ اجتماعی ایرانی است که اگر بخواهیم آن را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که بیشترین شباهت را به اینستاگرام دارد. با استفاده از این شبکه اجتماعی میتوانید به صورت خصوصی هم برای دوستان خود پیام ارسال کنید و هم اسن که کانال مخصوص به خودتان را داشته باشید. از جمله امکاناتی که در اختیار خواهید داشت:

  • امکان تماشای فیلم و سریال بدون کم شدن حجم اینترنت
  • دارای امکانات مربوط به کیف پول دیجیتال
  • دسترسی سریع به خرید کتاب های الکترونیکی
  • قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو
  • قابلیت برقراری تماس صوتی
  • امکانات مربوط به پرداخت قبوض
  • قابلیت عضو شدن در کانال های مختلف
  • قابلیت شرکت در خیریه‎ها
  • خرید شارژ برای سیم‎کارت و خرید بسته‎های اینترنتی
  • دسترسی سریع به اخبار
  • دسترسی به کانال ورزش 3
  • و … .

حالا که دسترسی به اینستاگرام به محدودیت‌‎هایی روبرو شده است، روبیکا جایگزین نسبتا خوبی است. این موضوع شاید برای کسانی که فعالیت معمولی در اینستاگرام نداشتند، از اهمیت خاصی برخوردار نباشد. اما کسانی که از طریق اینستاگرام درآمد کسب می کردند، با این محدودیت به صورت کلی درآمد خود را از دست داده اند و همین مسئله باعث می شود تا به فکر اپلیکیشن‎ های جایگزینی مانند روبیکا باشند. با این که روبیکا هرگز نمی‎ تواند مانند اینستاگرام پرطرفدار شود با این حال بستری است که هم اکنون کاربران ایرانی در اختیار دارند و بایستی از آن به نحو احسن استفاده کنند.

خرید ممبر روبیکا چیست؟

اول از همه چیز باید بدانیم که ممبر روبیکا چیست؟ ممبر روبیکا فردی است که در کانال شما در این شبکه‎‌ی اجتماعی عضو است. خوب است بدانید مانند اینستاگرام این امکان وجود دارد که شما ممبر روبیکا را خریداری کنید. یعنی سایت‌ هایی مانند فامیکس کاری میکنند که تعداد ممبرهای کانال روبیکای شما افزایش یابد. اما چرا بهتر است که تعداد ممبرهای روبیکای شما افزایش یابد؟

افزایش اعتمادپذیری کانال

گفتیم که روبیکا یک شبکه اجتماعی تازه است و هنوز افراد زیادی از آن استفاده نمیکنند. اما با توجه به ایجاد محدودیت در استفاده از روبیکا به احتمال بسیار زیاد تعداد کاربران آن افزایش قابل توجهی پیدا کند.

به همین خاطر کانال‎ های مختلف، خصوصا کانال‌ هایی که قصد کسب درآمد دارند و دوست دارند که کسب و کار خود را در این بستر راه اندازی کنند، بایستی اعتماد مردم را جلب کنند. جلب این اعتماد با افزایش تعداد ممبرهای کانال امکان پذیر است. وقتی که مردم می‎بینند که تعداد اعضای یک کانال زیاد است با اطمینان خاطر بیشتری به محتوای آن اعتماد خواهند کرد.

بیشتر دیده شدن

واضح است که هر چقدر که تعداد ممبرهای کانال بیشتر باشد، احتمال دیده شدن محتوای آن هم افزایش می یابد. موفقیت یک کسب و کار در گروی بیشتر دیده شدن است به همین خاطر بسیاری از افراد از تکنیک هایی مانند تبلیغات استفاده می کنند.

اما پیش از این که بخواهید به سراغ تبلیغات اینترنتی، تلویزیونی، بیل بوردی، تبلیغات در سایر پیج ها، انتشار رپورتاژ آگهی و … بروید، بهتر است که تعداد ممبرهای کانال خود را افزایش دهید. به این خاطر که گام اول برای موفقیت همین مسئله است. وقتی که ممبرهای شما زیاد باشد، افراد بیشتری محتوای کانال را خواهند دید و احتمال فروش محصول یا خدماتتان هم افزایش می یابد.

از سویی دیگر بیشتر دیده شدن، برندینگ را هم تقویت خواهد کرد. حتی اگر مخاطب از شما محصولی نخرد، نام شما در ذهن وی باقی می‎ ماند و این نقطه‎ عطف موفقیت های شما خواهد بود.

افزایش فروش

یکی دیگر از مزایای خرید ممبر روبیکا این است که در این روش با افزایش تعداد ممبرها احتمال فروش محصول هم افزایش می یابد. به این خاطر که محتوای تبلیغی شما پیش چشم افراد بسیار بیشتری قرار میدهد و به این صورت احتمال فروخته شدن محصول یا خدمت شما هم افزایش می یابد. یعنی شما با یک هزینه کم توانسته اید سودآوری کسب و کار خود را تا حد زیادی افزایش دهید.