طبیعتاً برای شما پیش آمده است که قصد خرید از یک فروشگاه یا یک پیج آنلاین را داشته اید، به احتمال زیاد قبل از اینکه خریدتان را انجام دهید، ابتدا اعتبار پیج مورد نظر خود را می سنجد و بعد اقدام به خرید می کنید. مسئله اعتبار و کسب اعتماد مشتری، یکی از مهمترین موضوعات در دنیای اینستاگرام است. بنابراین اگر صاحب یک پیج در اینستاگرام هستید، لازم است بدانید که برای موفق شدن در زمینۀ کاری خود، قبل از هر چیز لازم است تا اعتبار خود را اثبات کنید.

برای اثبات اعتبار پیج اینستاگرام، راه­های زیادی از قبیل؛ تولید محتوای مناسب، نمایش رضایت دنبال کنندگان و … وجود دارد. اما قوی­ترین اثبات برای نشان دادن اعتبار پیج شما، داشتن کامنت تیک آبی اینستاگرام در پست های منتشر شده است.

تیک آبی به این معناست که اینستاگرام شخصاً پیج کامنت گذار را تایید کرده است.

کامنت تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی ایستاگرام-فامیکس

تیک آبی، به افراد و برندهای خاصی داده می­شود و به کاربران کمک می­کند تا هنگام جستجوی یک شخص یا برند خاص، حساب واقعی را پیدا کنند.

به قول اینستاگرام، «تیک آبی ابزاری است برای کمک به مردم جهت یافتن حساب‌های واقعی شخصیت‌های عمومی و برندها و به این معنی است که ما تأیید کرده‌ایم که این حساب، یک حساب اینستاگرام قابل توجه و معتبر است».

همچنین آنها می افزایند: “نشان تیک آبی نمادی برای نشان دادن اهمیت، قدرت یا تخصص در موضوعی خاص نیست.”

اما واقعیت این است که هنگامی که شما کامنت تیک آبی را دریافت کنید، به صورت ناخودآگاه قدرت و اعتبار خود را نشان می­دهید و این موضوع باعث تأیید شما توسط دیگر افراد می­شود.

بهترین سایت خرید کامنت تیک آبی اینستاگرام

وب سایت فامیکس بهترین منبع خدمات اینستاگرام ،پنل فالوور اینستاگرام و شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود که از مناسب ترین روش ممکن برای پیشرفت پیج شما بصورت حرفه ای‌ و هدفمند استفاده می کند.

پنل فامیکس طی تجربیات چندین ساله و خدمات گسترده و با کیفیت خود مخاطبان ثابت بسیار زیادی دارد که دلیل اصلی این موضوع وفاداری مشتری کیفیت بسیار بالا پشتیبانی بالای خدمات می باشد، به دلیل تجربه و قدمت بالا پنل فامیکس در کنار بالاترین کیفیت بهترین قیمت را به کاربران خود ارایه می دهد.