قوانین یوتیوب در رابطه با کسب درآمد

در حال حاضر قانون جدیدی در یوتیوب برای کسب درآمد وجود دارد و آن این است که هر کانالی در طول یک سال باید 4000 ساعت بازدید داشته باشد، البته لازم به ذکر است که تمام بازدیدکنندگان باید افراد واقعی باشند.

به علاوه، 1000 نفر فالوور واقعی باید در کانال موجود باشند تا بتوان شروع به کسب درآمد در یوتیوب کرد.

در حقیقت یوتیوب برحسب تعداد بازدید ویدیوهای هر کانال، درصدی از سود تبلیغات را به عنوان درآمد به آن ها می دهد، یعنی اگر بازدید از یک ویدیو به حد نصاب مورد قبول یوتیوب برسد، یوتیوب مبلغی را بابت آن به حساب مالک کانال واریز می کند.

راه های متعددی در این رابطه وجود دارد که بتوان تعداد دنبال کنندگان یک کانال را افزایش داد. اما یک راه حل ساده در این زمینه، خرید سابسکرایب یوتیوب است که در ازای پرداخت مبلغ به راحتی می توان تعداد قابل قبولی فالوور به کانال اضافه کرد.

برای آشنایی بیشتر با مزایا و نحوه خرید سابسکرایب یوتیوب، مطالب بعدی را بخوانید.

مزایای خرید سابسکرایب یوتیوب

همانطور که پیشتر ذکر شد، پیش نیاز لازم برای پیشرفت و درآمد دلاری در یوتیوب، داشتن اعضای بالا، تبلیغات و بیشتر دیده شدن می باشد. متاسفانه در چند سال اخیر این موضوع به یک رقابت تبدیل شده، هر کس بتواند بازدیدش را افزایش دهد، می تواند به کسب درآمد بالاتری برسد.

این جا است که لزوم خرید سابسکرایب یوتیوب برای افزایش اعضا بیشتر احساس می شود؛ از مزایای این خرید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •       رسیدن هر چه سریع تر به 1000 عضو: پیش نیاز لازم برای شروع کسب درآمد در یوتیوب 1000 نفر فالوور واقعی است.
  •       افزایش اعتبار کانال: هر چه تعداد اعضا و بازدید از ویدئوها بیشتر باشد، اعتبار کانال بیشتر است.
  •       امکان ثبت اکانت یونیک: هر چه تعداد سابسکرایب کانال بالاتر باشد، می توان برند و نامی منحصر به فرد برای کانال انتخاب کرد.
  •       امکان برگزاری لایو: اگر تعداد اعضای کانال بیش از 1000 نفر باشد، یوتیوب اجازه می دهد که مالک کانال بتواند لایو برگزار کند.
  •       بالا بردن رنک (رتبه) کانال و افزایش شانس وایرال شدن ویدیوها: هر چه تعداد اعضا بیشتر، رتبه کانال بالاتر و شانس وایرال شدن ویدیوها افزایش خواهد یافت.

نحوه خرید سابسکرایب یوتیوب

اگر یوتیوبر هستید و قصد دارید در این فضا پیشرفت کنید، مطمئنا راه های متعددی را امتحان کرده اید. با توجه به مطالب ذکر شده خرید سابسکرایب یوتیوب یکی از آسان ترین راه ها در این مسیر است که می تواند درآمد دلاری را برای تان به همراه داشته باشد.

نحوه خرید سابسکرایب یوتیوب بسیار ساده است، کافی است به یکی از سایت های معتبر خدماتی در این زمینه مراجعه کنید.

برحسب تعداد فالووری که می خواهید به کانالتان اضافه کنید، بسته های مختلفی به شما پیشنهاد می شود. معمولاً تمامی سایت های منتخب، ضمانتی در این زمینه به شما می دهند که فالوورها بدون ریزش، عضو کانال شما شوند. پس از پرداخت آنلاین، حداکثر 12 ساعت یا زودتر پس از ثبت سفارش، بسته بر روی کانال شما اعمال می شود.

چند نکته قبل از خرید سابسکرایب یوتیوب

  •         حتماً کانالتان را عمومی کنید تا به راحتی اعضا به صفحه شما اضافه شوند.
  •         متاسفانه امروزه خیلی از سایت ها با قیمتی نازل اعضای فیک را به جای اعضای واقعی به خریدار می فروشند؛ این کار نه تنها از دید قوانین یوتیوب رد شده است بلکه ویوی کانال را به شدت پایین می آورد، بنابراین حتماً از معتبر بودن سایت مطمئن شوید و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.
  •         اگر بعد از خرید، اعضا به کانالتان اضافه نشد، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید؛ این مشکل می تواند از خطای بانکی یا پرداخت ناموفق شما باشد.

فامیکس یکی از سایت های مطمئن در این زمینه است که بسته های متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد، پس با خیال راحت می توانید خرید سابسکرایب یوتیوب را برحسب آنچه مدنظرتان است، انجام دهید.

خرید سابسکرایب از فامیکس

نحوه خرید سابسکرایب یوتیوب بسیار ساده است، کافی است وارد سایت شوید و از منوی محصولات خرید اعضا برای یوتیوب را انتخاب کنید.

لیستی از بسته های خرید به شما نمایش داده می شود؛ بسته مورد نظرتان را برحسب تعداد فالوری که می خواهید به کانالتان اضافه شود، انتخاب کنید و بر روی دکمه سفارش بزنید.

اطلاعاتی از جمله نام، لینک کانال، ایمیل و غیره از شما پرسیده می شود؛ تمامی موارد را با دقت پر کنید و بر روی ثبت بزنید. در پایان هم مبلغ بسته را به صورت آنلاین با یکی از کارت های عضو شتاب خود پرداخت کنید تا بسته برای تان فعال شود.

نکته: اگر اعضای بیشتری را برای کانال خود می خواهید و در بسته های موجود در سایت نیست، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم در این زمینه توسط کارشناسان به شما داده شود.

آیا خرید سابسکرایب یوتیوب می تواند تضمین کننده کسب درآمد باشد؟

در جواب به این سوال باید گفت، اگرچه خرید سابسکرایب یوتیوب می تواند راهی میان بُر برای رسیدن به اعضای بیشتر کانال باشد اما باید دقت کرد که محتوای خوب است که می تواند فالوور را نگه دارد و حتی تعداد آن را افزایش دهد.

پس دقت کنید محتوایی را منتشر کنید که مضاف بر اینکه نباید کپی باشد، ارزشش را داشته باشد و فالوورهای زیادی آن را دانلود و تماشا کنند.

به علاوه، محتوایی به روز شده و کاربردی بگذارید و آن را طبق قوانین یوتیوب ویرایش کنید؛ از کلمات کلیدی و سئو مناسب استفاده کنید تا زمانی که اعضا بر اساس آن جستجویی انجام می دهند، ویدیوهای شما جز موارد ابتدایی در نتایج باشد.

یک نکته کلیدی دیگر اینکه، پاسخگوی سوالات اعضا باشید یا حتی برای فهم بهتر ویدیویی در زمینه سوالات شان بسازید تا بتوانید آن ها را همیشه برای خود نگه دارید.