هایلایت اینستاگرام قابلیتی است که به کاربرانش اجازه می دهد تا ظاهری شبیه به آلبوم از پروفایل خود ایجاد کنند. به هر حال اینستاگرام اپلیکیشنی است که حول محور عکس می چرخد. با استفاده از هایلایت، می‌توانید مجموعه ‌ای از محتوای داستان مهم را که به ‌درستی سازمان ‌دهی شده است ایجاد کنید که تا محتواهای تان در پیج باقی بماند.

در مرحله اول، باید بدانید که همه محتوا نباید به عنوان پست به اشتراک گذاشته شود. در غیر این صورت، پروفایل شما به هم ریخته خواهد شد. اینجا است که داستان ها مطرح می شوند. تصور کنید شرکتی هستید که آب پرتقال می فروشد. شما معمولاً عکس های مربوط به محصولات اصلی خود و برخی اطلاعات بسیار مهم را که مشتریان شما باید کاملاً بدانند ارسال می کنید.

اما خوب به نظر می رسد اگر مردم بتوانند به نحوی نظرات مشتریان را در صفحه شما ببینند، صفحه اصلی شما را شلوغ می کند. در عوض، می‌توانید این نظرات را در استوری‌های خود قرار دهید. مشکلی که در داستان ها به وجود می آید، عمر کوتاه آن ها است. این مشکل توسط هایلایت اینستاگرام به زیبایی حل شده است.

هایلایت اینستاگرام برای همیشه در پروفایل شما باقی می ماند و مشتریان بالقوه جدید تمام اطلاعات مربوط به بررسی محصولات شما را تحت یک هایلایت خواهند داشت، به این ترتیب، شما هرگز نظر مشتری را از دست نمی دهید.

بازدید هایلایت اینستاگرام-فامیکس

اطلاعاتی پیرامون هایلایت اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرمی را به ما ارائه می دهد که بیش از 500 میلیون کاربر دارد. هایلایت ها، مانند سایر ویژگی های اینستاگرام، دارای تعداد بازدید مرتبط با آن هستند. هایلایت اینستاگرام به شما امکان می دهد استوری های قدیمی خود را گروه بندی کنید و هر چه بیشتر بازدیدکنندگان را با پیج خود آشنا کنید.

افزایش تعداد بازدیدها از هایلایت های شما یک نمای کلی به شخصیت شما می دهد. این به شما کمک می کند اعتبار خود را در پلتفرم رسانه های اجتماعی افزایش دهید. علاوه، شرکت ها و وب سایت های بزرگتر را قادر می سازد تا در موتور جستجو به شما دسترسی پیدا کنند.

 بهترین ایده هایلایت اینستاگرام

نمونه های زیر برخی از ایده های هایلایت اینستاگرام هستند که می توانید در پیج اینستاگرام خود استفاده کنید:

1. کتاب هایی که می خوانید یا دوست دارید

می توانید کتاب هایی را که می خوانید هایلایت کنید. این مورد می تواند به مخاطبان شما کمک کند که هر چه بیشتر با موضوع پیج شما آشنا شوند. اگر خودتان کتابی منتشر کرده‌اید، می ‌توانید آن را به عنوان یک هایلایت ذخیره کنید.

2. عکس های خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید

ما همه انسان هستیم. ممکن است که بخواهیم لایف استایل خود را تبلیغ کنیم. بنابراین، لحظاتی را که از خانواده خود ثبت می کنید می تواند یکی از ایده های هایلایت اینستاگرام باشد. حتی سلفی ها و خاطرات خنده دار ممکن است خیلی از مخاطبان را جذب صفحه شخصی شما کند.

3. پادکست های خود را به عنوان هایلایت به اشتراک بگذارید

در مورد پادکست خود اطلاع دهید و مطمئن شوید که دنبال کنندگان شما می توانند آن را ببینند. پخش موسیقی که دوست دارید دنبال کنندگان آن را ببینند را نیز اضافه کنید، حتی می‌توانید نوع موسیقی را که دوست دارید در حین کار گوش دهید به اشتراک بگذارید.

4. در مورد چیزهایی که بهتر از افراد معمولی می دانید

دستورالعمل هایی در مورد چیزهایی که بهتر از افراد معمولی می دانید ارائه دهید. به این ترتیب نه تنها استعداد خود را نشان خواهید داد، بلکه به مخاطبان بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت.

5. مشتریان خوشحال خود را به اشتراک بگذارید

اگر کسب و کاری دارید، اثبات اجتماعی بسیار مهم است. از مشتریان خود بخواهید نظرات تصویری را برای محصولات فیزیکی ارائه شده توسط کسب و کار شما بنویسند. سپس، چنین تصاویری را در هایلایت به اشتراک بگذارید.

6. هنر خود را به همه نشان دهید

اگر هنر خاص و متمایزی دارید، می توانید عکس هایی از آن را در هایلایت قرار دهید تا مخاطبان تان هر چه بیشتر با شما آشنا شوند.

چگونه هایلایت های اینستاگرام را جالب تر کنیم؟

می توانید هایلایت های اینستاگرام خود را با فید جالب تر کنید. فید اینستاگرام جریانی از محتوا است که کاربران می توانند با کشیدن صفحه نمایش آن را مرور کنند. همچنین می توانید از آیکون های هایلایت استوری اینستاگرام استفاده کنید تا هایلایت های خود را سرگرم کننده تر و جالب تر کنید.

اضافه کردن آیکون های هایلایت و کاورهای هایلایت اینستاگرام بسیار آسان است. به این ترتیب، هایلایت های شما جذاب تر خواهد شد.

مزایای هایلایت اینستاگرام چیست؟

مزایای زیادی در ارتباط با افزایش تعداد بازدیدها از هایلایت اینستاگرام وجود دارد. تعداد زیادی از مخاطبان با صفحه شما درگیر می شوند. با افزایش بازدید، محبوبیت شما در بین فالوورها و دوستانتان افزایش می یابد. جدا از این، پروفایل شما در موتور جستجو نیز بهینه می شود. هرچه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، رتبه شما در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. این به نوبه خود پایگاه خوانندگان شما را در بستر اجتماعی افزایش می دهد.

نحوه دریافت بازدیدهای هایلایت اینستاگرام

برای همه کسانی که می خواهند به شهرت برسند و توجه دوستان شان را به خود جلب کنند، افزایش هایلایت اینستاگرام یکی از این گزینه ها است. برای افزایش تعداد بازدید باید تعداد فالوور دلخواه را داشته باشید و آن ها هایلایت شما را مشاهده کنند.

بهترین سایت خرید بازدید هایلایت اینستاگرام

وب سایت فامیکس بهترین منبع خدمات اینستاگرام ،پنل فالوور اینستاگرام و شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود که از مناسب ترین روش ممکن برای پیشرفت پیج شما بصورت حرفه ای‌ و هدفمند استفاده می کند.

پنل فامیکس طی تجربیات چندین ساله و خدمات گسترده و با کیفیت خود مخاطبان ثابت بسیار زیادی دارد که دلیل اصلی این موضوع وفاداری مشتری کیفیت بسیار بالا پشتیبانی بالای خدمات می باشد، به دلیل تجربه و قدمت بالا پنل فامیکس در کنار بالاترین کیفیت بهترین قیمت را به کاربران خود ارایه می دهد.