آموزش پنل فامیکس

فامیکس پنل هوشمند شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، یوتوب و … است.فامیکس به سرورهای ایرانی و خارجی متصل بوده و همه سفارش هایی که توسط شما در پنل استارت می گردد به صورت مستقیم و بدون واسطه برای سرورهای دراختیار ارسال و اجرا می کند.

پنل کاربری فامیکس قدرتمند و ساده طراحی شده است و کاربر به راحتی می تواند سفارش های خود را از پنل استارت و پیگیری نماید.البته پیگیری سفارشات مستلزم این است که شما آموزش کار با پنل را به صورت کامل یاد بگیرید پس تا آخر این آموزش همراه ما باشید.

از طریق کلیک روی لینک زیر می توانید وارد صفحه اصلی پنل فامیکس شوید :

پس از ورود به صفحه اصلی پنل صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

آموزش پنل فامیکس

ابتدا از طریق گزینه ثبت نام اقدام به ثبت نام و عضویت در پنل نمایید.

آموزش پنل فامیکس

پس از ورود به صفحه ثبت نام با تکمیل مشخصات زیر می توانید در پنل فامیکس عضو شوید

آموزش پنل فامیکس

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک نمایید

آموزش پنل فامیکس

بعد از ثبت نام شما وارد محیط کاربری خود در پنل فامیکس خواهید شد در این قسمت شما به اطلاعات کاربری خود مثل موجودی کیف پول ، ثبت سفارش جدید ،  لیست سفارشات و … دسترسی خواهید داشت.برای دسترسی به قسمت های مختلف پنل باید بر روی دکمه منو مطابق عکس زیر کلیک نمایید.

آموزش پنل فامیکس

با کلیک بر روی دکمه منو ، به موارد زیر دسترسی خواهید داشت :

آموزش پنل فامیکس

1.با کلیک بر روی گزینه ثبت سفارش می توانید سفارش های خود را استارت نمایید.

2.با کلیک بر روی گزینه سفارشات می توانید به تاریخچه سفارشات قبلی  خود دسترسی داشته باشید.هر سفارشی که در فامیکس استارت گردد دارای وضعیت سفارش بوده که روند انجام کار را در سرور مرکزی مشخص می کند.همچنین از طریق قسمت سفارشات می توانید به دکمه های جبران ریزش و لغو سفارش دسترسی داشته باشید.

3.از قسمت لیست جبرانی می توانید به تاریخچه درخواست های جبران ریزشی که ثبت کرده اید دسترسی داشته باشید.

4.لیست کامل سرویس های ارایه شده در پنل فامیکس را از قسمت سرویس ها می توانید ملاحظه کنید.

5.برای شارژ کیف پول از منو کاربری بر روی گزینه کیف پول کلیک نمایید.در این قسمت با توجه به حداقل و حداکثر ظرفیت پرداختی پنل می توانید از طریق درگاه بانک ملت اقدام به شارژ حساب کاربری خود نمایید.همه تعرفه ها و موجودی حساب کاربری به تومان می باشد و گزینه ریال فقط جهت هماهنگ سازی با درگاه پرداخت است.(ریال = تومان)

6.پشتیبانی کاربران در پنل فامیکس از طریق تیکت پشتیبانی می باشد.با مراجعه به منو کاربری و گزینه تیکت ها می توانید تیکت پشتیبانی جهت بررسی سفارش و درخواست مربوطه ارسال نمایید.از ارسال چند تیکت با یک موضوع مشابه خودداری نمایید.حتما جهت بررسی دقیق از طریق سرورها ، شماره سفارش مربوطه را درج نمایید.

7.وب سرویس API مختص کاربران همکار می باشد.

8.از این قسمت می توانید موجودی کیف پول خود را چک کنید.مبلغ درج شده در این قسمت را تومان بخوانید.

9.از این قسمت می توانید جهت تغییرات کاربری اقدام نمایید.

10.جهت خروج از حساب کاربری می باشد.

از قسمت ثبت سفارش می توانید اولین سفارش خود را برای سرورهای فامیکس ارسال نمایید.

آموزش پنل فامیکس

1.برای ثبت سفارش جدید ابتدا دسته بندی خدمات مورد نظر را انتخاب نمایید.مثلا خدمات سیو پست اینستاگرام

2.پس از انتخاب دسته بندی ، سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید.مثلا سیو پست سرور فایر

3.قبل از ارسال سفارش ها حتما توضیحات مربوطه را بخوانید و در خصوص خصوصیات و ویژگی های هر سرویس اطلاعات کسب کنید.ما همه موارد مربوط به ظرفیت سرویس ، زمان استارت ، سرعت واریز ، کیفیت پروفایل ها ، ریزش و … را در قسمت توضیحات سرویس ها به صورت کامل شرح داده ایم :

⏳ زمان استارت سرویس : مدت زمانی که طول می کشد سرویس شما از سرور مرکزی استارت گردد

🛒 ظرفیت ثبت : تعداد قابل واریز ، خدمات مربوطه از طریق سرور برای پیج یا پست مربوطه می باشد

🚀 سرعت ارسال روزانه : مدت زمانی که طول می کشد سرویس درخواستی شما از طریق سرور برای شما واریز گردد

👦 کیفیت پروفایل ها : کیفیت و نوع پروفایل های سرویس درخواستی است مثلا پروفایل ایرانی / آسیایی / اروپایی

⛔ ریزش : مقدار ریزش سرویس استارت شده حین یا بعد از واریز می باشد

🔗 نحوه درج لینک : نحوه ثبت لینک را توضیح می دهد

4.لینک را مطابق با توضیحات سرویس ها درج کنید.

5.تعداد را درج نمایید.هر 1 کا برابر است با 1000 عدد (قیمت سرویس ها بر مبنای 1 کا می باشد)

6.مبلغ نهایی فاکتور سفارش شما می باشد که به تومان است.

از قسمت سفارشات در پنل کاربری می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید

آموزش پنل فامیکس

شما یک کا فالوور سفارش داده اید.بعد از استارت و ارسال سفارش توسط شما وضعیت سفارش شما در حالت (در دست انجام) ، (در حال انجام) و یا (درحال پردازش) قرار می گیرد.این سه وضعیت یعنی سفارش شما به درستی برای سرور ارسال شده و سرور در حال پردازش و انجام سفارشات شما می باشد و نیاز است کمی صبر کنید تا سفارش به نتیجه برسد.

نتیجه سفارش های ارسالی پس از پردازش و انجام توسط سرور مرکزی به شرح زیر می باشد :

کامل شده = سفارش شما با موفقیت انجام گردید.هزینه سفارش از شما کسر می گردد.

نیمه تمام = سفارش شما به صورت ناقص انجام گردید.فقط هزینه تعداد انجام شده از شما کسر و باقی مانده به کیف پولتان در فامیکس عودت می گردد.

لغو = سفارش شما لغو گردید. هزینه سفارش به کیف پولتان در فامیکس عودت می گردد.

در صورتی که حین واریز خدمات نیاز به لغو سفارش دارید می توانید با مراجعه به قسمت سفارشات بر روی دکمه لغو سفارش کلیک کنید.سفارش تا جایی که واریز شده است ، متوقف می گردد و وضعیت به حالت نیمه تمام تغییر می کند.

همچنین در صورتی که سرویس مورد نظر شما دچار ریزش شده است با مراجعه به قسمت سفارشات بر روی دکمه جبران ریزش کلیک کنید.تعدادی که ریزش کرده توسط سرور پر خواهد شد.دکمه جبران ریزش 48 ساعت پس از تکمیل سفارش فعال می گردد.

 

به این نکته مهم توجه داشته باشید : خدمات در فامیکس بر اساس مواردی همچون کیفیت پروفایل ، سرعت واریز ، ریزش و مدت زمان جبران ریزش قیمت گذاری می شوند اگر کیفیت ، سرعت استارت و واریز و همچنین جبران ریزش برای شما اهمیت دارد سرویس ها با برچسب [پیشنهادی⭐️] را استارت نمایید

اگر سفارش شما پس از استارت لغو می شود احتمالا سفارش را به اشتباه استارت کرده اید.اکثر سفارش های لغو شده در قسمت لینک دچار اشتباه بوده و بایستی لینک همانند فرمت زیر در پنل درج گردد  :

💎سفارش فالوور و بازدید استوری اینستاگرام = آیدی پیج بدون @ درج گردد

💎سفارش لایک ، بازدید ویدیو و کامنت اینستاگرام = لینک پست درج گردد

 

موفق و پیروز باشید